جمعه 10 فروردین 1403

بناب، دارای حجم بالایی از شاخص های تولید وسرمایه گذاری است

فرماندار: بناب، دارای حجم بالایی از شاخص های تولید وسرمایه گذاری است

بناب، دارای حجم بالایی از شاخص های تولید وسرمایه گذاری است

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرماندار بناب با بیان اینکه حجم بالای شاخص‌های تولیدی و سرمایه گذاری نشان دهنده پتانسیل بالای این شهرستان است، گفت: بناب همچون نگینی درخشان در بین شهرستان‌های شمالغرب کشور است

شهریار فتحی در نشست با صادرکنندگان و فعالان برتر اقتصادی شهرستان بناب که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان صمت استان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بناب علی‌رغم وسعت کم دارای مردمی تلاشگر و سختکوش است که توانسته‌اند با همت خود ۴۲۳ واحد فعال در سطح شهرستان داشته باشند.

وی، جمعیت کارگری شاغل در واحدهای تولیدی این شهرستان را بیش از ۶۵۰۰ نفر برشمرد و افزود: در طی ۱۰ ماه گذشته ۲۱۲ هزار تن کالا به بیش از ۴۵ کشور دنیا از این شهرستان صادر شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان بناب خواستار نگاه ویژه‌ی مسئولان استانی و کشوری به این شهرستان شد و گفت: حجم بالای شاخص های تولیدی و سرمایه گذاری در بناب نشان دهنده‌ی پتانسیل بالای این شهرستان است که همچون نگینی درخشان در بین شهرستان‌های شمالغرب کشور نیازمند توجه ویژه‌ی مسئولین استانی و کشوری است.

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =