چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

این شما و این بانوی تاریخ‌ساز وزنه برداری ایرانی+فیلم

3 طلا شاهکار الهام حسینی در قهرمانی وزنه برداری زنان آسیا

5754978 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ الهام از وقتی خودش را شناخت عاشق ورزش بود و روز به روز، این علاقه هدفمندتر شد. کسی چه می‌داند وقتی تصمیمش را گرفت به رشته وزنه برداری وارد شود چقدر دلهره داشت و حتی تردید. اما او عزمش را جزم کرده بود برای موفق شدن و به هدف رسیدن. پس تلاش کرد و متوقف نشد. مسیر آسان نبود ولی الهام به سکوی قهرمانی و لحظه پرافتخار برافراشته شدن پرچم ایران فکر می‌کرد و آسیب دیدگی و درد و رنج را تحمل کرد.

کمردرد و ابتلا به کرونا را هم پشت سر گذاشت و  حمایت مربیانش، دعای خیر پدر و مادر و روحیه دادن دوستانش و صد البته تلاش بی وقفه خودش دست به دست هم داد و او توانست اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به دست بیاورد و افتخار ایران و ایرانی باشد.

الهام حسینی که از مدت ها پیش رویای چنین روزی را در سر داشت حالا تحقق رویایش را به چشم می بیند و جذاب تر اینکه حالا نه نتها متوقف نشده که تلاشش بیشتر شده تا به مسابقات جهانی و المپیک برسد. چراکه می‌داند نگاه یک دنیا به او به عنوان یک بانوی ایرانی و ورزشکار است و چه لذت بخش است دیدن و تماشای موفقیت چنین جوان های غیور و همه چیز تمامی.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۰ ۱۵ ۴۹ ۱۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نائب قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان امید آذربایجان شهرستان بناب

تیم نوجوانان امید آذربایجان بناب نائب قهرمان استان شد. به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =