جمعه 10 فروردین 1403

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ورزشی شهرستان بناب


همزمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ورزشی شهرستان بناب برگزار شد.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ برنا فیروزی و حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان بناب در مزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافته و با قرائت فاتحه بر مزار شهدا ادای احترام کرده و با آرمانهای شهدای گمنام تجدید میثاق کرند.

فیروزی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و افزایش سطح رفاه و سلامت آنها از مهم ترین اولویت های دولت است گفت: با بسیج امکانات مادی و معنوی و شناخت ظرفیت‌های خوب جوانان لازم است برای بهره برداری از تمامی ظرفیت جوانان بخصوص در حوزه ورزش، تلاش های بیشتر و بهتری انجام گیرد.

indexغغ7غ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با انتقاد از عدم جذب و شناسایی ظرفیت های خوب ورزش جوانان، خواستار نوگرایی و ارزش و ارج نهادن به این قشر فعال جامعه در دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران شد.
فیروزی سالن شهدای روستای آخوند قشلاق را افتتاح و دو مجموعه ورزشی در روستاهای چپقلو و کوته مهر را کلنگ زنی کرد.

indexففففففففففف - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گفتنی است: سالن چند منظوره شهدای آخوند قشلاق با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده و همچنین سالن چند منظوره روستای چپقلو در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و مساحت پروژه ۱۴۰۰ متر مربع و سالن چند منظوره روستای کوته مهر در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و مساحت پروژه ۱۴۰۰ متر مربع، کلنگ زنی شدند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =