جمعه 31 فروردین 1403

آقای دایی قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید!

آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.

آقای دایی قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید!

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ اردبیل، شهر و دیار علی دایی جدیدترین هدف ضدانقلاب برای ایجاد التهاب و تحریک ترک زبانهاست. رسانه‌های ضدانقلاب که این روزها آبرو و اعتبار رسانه‌ای خود را به طور کامل حراج کرده‌اند و به صورت پر تکرار مشغول دروغ پردازی هستند در تازه‌ترین پروژه خود سراغ اردبیل رفته‌‌اند.

شگرد این رسانه‌ها استفاده از قربانیان نوجوان است. در روزهای اخیر هر کجا نوجوانی فوت کرده بلافاصله آن را به اغتشاشات ربط داده‌اند. که البته در مورد نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیل‌زاده این دروغ‌ها برملا شد اما تازه ترین سوژه اسرا پناهی است.

این رسانه‌ها در سناریوسازی هالیودی مدعی شدند: «مسوولان مدرسه شاهد در اردبیل برای آنکه دانش‌آموزان این مدرسه را به یک راهپیمایی حمایت از نظام ببرند مجبور به استفاده از خشونت شدند. این درگیری منجر به اغتشاش دانش‌آموزان دختر این مدرسه شد و در ادامه یگان ویژه به مدرسه حمله کرد و یک دختر نوجوان به نام اسرا پناهی را به قتل رساند.»

هالیوودی بودن این روایت به کنار اما اصل فوت دختر دانش‌آموزی که از قضا همان روز در اردبیل فوت شد ماجرای دیگری دارد. بنا به گفته خانواده این دانش آموز، اسرا پناهی دانش‌آموز نوجوانی است که به گفته عموی خانواده بعد از فوت پدرش به علت بیماری در بیمارستان فوت کرده و اصلا دانش آموز مدرسه شاهد نبوده است وهیچ ارتباطی هم با اغتشاشات نداشته است.

پمپاژ سنگین رسانه‌های ضدانقلاب برخی را در این ماجرا به دام انداخت. از چهره‌های معروفی که ظاهرا این روایت‌سازی دروغ را باور کرده بود، علی دایی فوتبالیست پرآوازه کشورمان است. دایی در پیج شخصی خود نوشت: « سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده ام امروز منجر به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم گردیده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جز کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌هایشان دغدغه من است.»

خوب است آقای دایی به این چند مسئله توجه کنند:

آقای دایی، از دانشگاه شریف که بگذریم،‌ اردبیل شهر خودتان است و اگر جویا می‌شدید مسوولان شهر حتما برایتان توضیح می‌دادند که در این مدرسه چه گذشته است.

اینکه شما به استناد روایت رسانه‌های ضدانقلاب موضع می‌گیرید و از اصل ماجرا مطلع نیستید نه‌تنها سرمایه اجتماعی خودتان را دچار آسیب می‌کند بلکه باعث می‌شود شما شریک هر اتفاقی که در اردبیل و دیگر شهرهای کشور به سبب این موضع‌گیری غلط رقم بخورد باشید.

آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 5 =