جمعه 10 فروردین 1403

کشت محصولات کم آب بر اولویت جهاد کشاورزی شهرستان بناب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب گفت: اولویت در کشت پاییزه سال جاری به مشابه سال قبل تولید محصولات کم آب بر است.

کشت محصولات کم آب بر اولویت جهاد کشاورزی شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایانا ؛  روح الله خیری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب و در راستای جهاد تببین به رسالت وزارت جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی تاکید کرد.

وی افزود: کشاورزان باید با هماهنگی و استفاده از دانش کارشناسان متخصص اقدام به کشت محصولات کم آب بر کرده و با این کار در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در ارتباط با وضعیت آرد و نان در شهرستان بناب گفت: آرد تولید شده در کارخانجات با توجه به بررسی ها، نحوه عملکرد، میزان رضایت مردم و پس از تصمیم گیری در کمیته آرد و نان شهرستان در اختیار نانوایان قرار می گیرد.

خیری در ارتباط با  قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: با توجه به جوجه‌ریزی انجام شده در ماه های قبل در مرغداری‌های شهرستان بناب در حال حاضر قیمت مرغ در کشتارگاه ۵۲ هزار تومان و در فروشگاه های عرضه مرغ ۵۸ هزار تومان می باشد. وی همچنین قیمت تخم مرغ را ۴۶ هزار تومان اعلام کرد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی از زحمات و اقدامات انجام شده در راستای تنظیم قیمت اقلام اساسی و نظارت های بازرسان از نانوایی ها و دیگر اصناف در شهرستان بناب از مدیریت جهاد کشاورزی قدردانی کرد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =