جمعه 10 فروردین 1403

نفرات برتر مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور در تبریز مشخص شدند/مهدی مسلمی و امید رحمتی از شهرستان بناب

نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور با عنوان جام تبریز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

170014921 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایرنا؛ در این مسابقات ۲ روزه که از دیروز پنجشنبه و در ۲ بخش در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد موتورسواران در مسابقه عبور از موانع و مسافت ۶ کیلومتر به رقابت پرداختند.

در عبور از موانع سهند زهتابی از مراغه در آذربایجان شرقی، مجتبی کدخدایی و امیر نشانی از تبریز و در مسافت ۶ کیلومتر مهدی مسلمی از شهرستان بناب، سجاد موحدی از شهرستان مراغه و امید رحمتی از شهرستان بناب هر سه از استان آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.


مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع بود،در دور محوطه استخر عینالی برگزار شد و خط استارت روز دوم رقابت ها نیز از مقابل آمفی تائتر مجموعه عون بن علی آغاز شد و موتورسواران پس از طی مسافت ۶ کیلومتری رینگ منتهی به آمفی تئاتر، به خط پایان رسیدند.

این رقابت ها با مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز و سازمان عون بن علی تبریز برگزار شد.

مراسم اختتامیه با حضور ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، هوشیار شهردار تبریز  و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 طبق اعلام فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ایت مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی و همچنین معرفی ظرفیت های گردشگری تفرجگاه عون بن علی (عینالی) برگزار شد و مربیان تیم ملی در این رقابت ها حضور داشتند تا بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، موتور اندرو یکی از رشته های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی فرعی و آفرود انجام می شود.

170013978 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
رهبرانقلاب: اغتشاشات جمع خواهد شد؛ صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به میدان بیاورند / اقتصاد؛ مهمترین مشکل فعلی

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =