پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مردم شب یلدا در خانه‌های خود بمانند

فرماندار شهرستان بناب گفت: مردم شب یلدا در خانه‌های خود بمانند.

photo 2020 12 18 14 27 48 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اخبار بناب/ شهریار فتحی درجلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا بناب با اشاره به ضرورت تقویت انسجام و ارتقای وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و انتظامی و بین مسئولین با مردم شهرستان اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی و مشارکت آحاد مردم بناب روند افزایشی بیماری طی هفته‌های گذشته کنترل شده اما همچنان شهرستان در وضعیت نارنجی است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی احتمال بازگشت به وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌ وجود دارد.

وی با اشاره به متضرر شدن برخی‌ از گروه‌های شغلی دراثر اعمال محدودیت‌ها افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر با تغییر وضعیت شهرستان شاهد گشایش‌های بیشتری در وضعیت کسب و کار مردم باشیم.

فتحی به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم در شب یلدا اشاره کرد و گفت: امسال بهترین گرامیداشت شب یلدا ماندن در خانه و عدم شرکت در مهمانی‌های خانوادگی است چراکه یک شب خوش‌گذراندن به عمری پشیمانی ارزش ندارد.

 وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته برابر با پروتکل‌های اعلام شده توسط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمامی بازار و کسبه بغیر از گروه‌ شغلی یک از ساعت ۱۸ تعطیل خواهند شد و همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ در این دو روز اعمال خواهد شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + ده =