جمعه 10 فروردین 1403

صادرات ۳۰۰ هزار تنی محصولات غیرنفتی در شهرستان بناب

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار بناب از صادرات ۳۰۰ هزار تنی در ۱۱ ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ شهریار فتحی در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر شهرستان بناب با بیان اینکه دشمن با اعمال گسترده تحریم‌ها، به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است، اظهار کرد: صادرکنندگان مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند که با دور زدن تحریم‌ها و وارد کردن ارز به کشور، نقش بالایی در ناکام گذاشتن تروریسم اقتصادی دشمن داشته‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، افزود: شهرستان بناب با بیش از ۳۰۰ هزارتن صادرات غیر نفتی و افزایش بیش از ۹۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، سهم قابل توجهی در تحقق بخشیدن به شعار سال داشته است.

وی، بر لزوم تصویب قوانین و مقررات تسهیل‌گرایانه در بخش صادرات تاکید کرد و گفت: شهرستان بناب با دارا بودن ۴۲۳ واحد تولیدی و اشتغال بیش از ۵۷۰۰ نفر در این واحدها، سهم بسزایی در اشتغال استان دارد و با حمایت مسئولان استانی از تولیدگران و صادرکنندگان میزان اشتغال در شهرستان بناب به بیش از این میزان خواهد رسید. 

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2687(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

به گزارش ایسنا، در این مراسم از شرکت شکوه صنعت بناب، کارخانه فولاد ظفر بناب و مجتمع فولاد صنعت بناب بمناسبت کسب عناوین صادرکننده نمونه کشوری و استانی با تجلیل به‌عمل آمد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =