جمعه 10 فروردین 1403

ساخت و سازهای غیر مجاز اجازه رشد و توسعه متوازن را از شهرها می گیرند

لعلی فرماندار بناب: ساخت و سازهای غیر مجاز اجازه رشد و توسعه متوازن را از شهرها می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی درجلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با بیان اینکه تفکیک و تقسیم زمین‌های کشاورزی و باغات موجب نابودی بخش کشاورزی شده و تهدیدی جدیدی برای بخش تولید و منابع آبی تلقی می شود گفت: متاسفانه عده ای بی‌توجه به قوانین و در سایه نظارت ضعیف مسئولین ذی ربط، بدون هرگونه تغییر در کاربری زمین‌های کشاورزی دست به تفکیک این زمین‌ها می زنند که این مساله در صورت تداوم، در آینده بخش کشاورزی را با تهدید جدی روبرو خواهد کرد.

1024x754 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها مسئول کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرها و روستاها هستند گفت: شرح وظایف کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۹۹ جلوگیری از تخلف و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها و روستاهاست اما متاسفانه همین قانون بدلیل اجرای غیرصحیح به محلی برای کسب درآمد شهرداری ها و دهیاری ها تبدیل شده است.

لعلی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز اجازه رشد و توسعه متوازن را از شهرها می گیرندافزود: ایجاد محلات کم برخوردار و مشکلات و آسیب های اجتماعی از جلمه تبعات بی توجهی به ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها است.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =