پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

این شما و این بانوی تاریخ‌ساز وزنه برداری ایرانی+فیلم

3 طلا شاهکار الهام حسینی در قهرمانی وزنه برداری زنان آسیا

5754978 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ الهام از وقتی خودش را شناخت عاشق ورزش بود و روز به روز، این علاقه هدفمندتر شد. کسی چه می‌داند وقتی تصمیمش را گرفت به رشته وزنه برداری وارد شود چقدر دلهره داشت و حتی تردید. اما او عزمش را جزم کرده بود برای موفق شدن و به هدف رسیدن. پس تلاش کرد و متوقف نشد. مسیر آسان نبود ولی الهام به سکوی قهرمانی و لحظه پرافتخار برافراشته شدن پرچم ایران فکر می‌کرد و آسیب دیدگی و درد و رنج را تحمل کرد.

کمردرد و ابتلا به کرونا را هم پشت سر گذاشت و  حمایت مربیانش، دعای خیر پدر و مادر و روحیه دادن دوستانش و صد البته تلاش بی وقفه خودش دست به دست هم داد و او توانست اولین مدال طلای آسیا در تاریخ وزنه برداری زنان ایران را به دست بیاورد و افتخار ایران و ایرانی باشد.

الهام حسینی که از مدت ها پیش رویای چنین روزی را در سر داشت حالا تحقق رویایش را به چشم می بیند و جذاب تر اینکه حالا نه نتها متوقف نشده که تلاشش بیشتر شده تا به مسابقات جهانی و المپیک برسد. چراکه می‌داند نگاه یک دنیا به او به عنوان یک بانوی ایرانی و ورزشکار است و چه لذت بخش است دیدن و تماشای موفقیت چنین جوان های غیور و همه چیز تمامی.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۹ ۱۵ ۵۹ ۰۱ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فیلم/ اختتامیه هیجدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار شهرستان بناب

کلیپ بسیار زیبا از استقبال خوب خانواده ها از برگزاری جشنواره موسیقی آوای انتظار شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =