جمعه 10 فروردین 1403

استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب پس از 13 سال به بهره‌برداری می رسد

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: با اختصاص 100 میلیارد تومان استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب بعد از 13 سال به بهره‌برداری می رسد.

photo 2021 02 13 19 51 40 2 600x600 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی در نشست بررسی مشکلات هیأت های ورزشی شهرستان بناب اظهار کرد: با تخصیص یکصد میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک رفاه کارگران استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است، تا پایان سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی  با بیان اینکه دولت سرمایه گذاری خوبی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی شهرستان داشته است؛ افزود: باید قدردان دولت مردان باشیم که با تخصیص به موقع اعتبارات و تکمیل سالن های ورزشی در شهر و روستاهای شهرستان قدم های بزرگی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی در شهرستان برداشته شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به ضرورت اهتمام مردم به ورزش اذعان کرد: امروز مردم ورزش را باید جزو برنامه های روزمره خود قرار دهند.

باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت اهتمام اداره ورزش و جوانان به آموزش خانواده خاطرنشان کرد: هم اکنون استخر مجهزی برای آقایان و بانوان در شهرستان بناب در حال احداث است و در تلاش هستیم تا عملیات اجرایی احداث استخر آموزش و پرورش را نیز آغاز کنیم.

اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت های ورزشی در شهرستان بناب

فرماندار بناب نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت های ورزشی در شهرستان بناب گفت: در سایه توجه دولت به تکمیل سالن های ورزشی بستر لازم برای ورزش همگانی و ورزش قهرمانی آماده است و مردم باید برای ایجاد نشاط و شادابی ورزش را جزو اولویت کارهای خود قرار دهند.

رضا لعلی از راه اندازی مجمع خیرین ورزش طی روزهای آتی در شهرستان بناب خبر داد و افزود: با انتخاب اعضای هیأت مدیره این انجمن شاهد حل مشکلات ورزشی خواهیم بود و با راه اندازی این مجمع حل مشکلات و نیازهای ورزشکاران را شاهد خواهیم بود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =