پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حل مشکلات معیشتی کارکنان فولاد صنعت بناب خط قرمز این مجتمع است

حل مشکلات معیشتی کارکنان فولاد صنعت بناب خط قرمز این مجتمع است

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا/ مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب حل مشکلات معیشتی کارکنان فولاد صنعت بناب را خط قرمز این مجتمع عنوان کرد.

 سورنا زمانیان روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به شغل خبرنگاری افزود: خبرنگاران مظلوم ترین قشر جامعه هستند که با هرنوع انجام کار و وظیفه مورد اتهام واقع میشوند.

وی شغل خبرنگاری را حساس و پرخطر عنوان کرد و گفت: خبرنگاران به مانند قاضی قضاوت در جامعه عمل میکنند و با تحلیل منطقی و درست باید با وجدان و شجاعت و صراحت از حق و حقوق مردم حمایت کنند.

وی افزود: فولاد صنعت بناب به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست و این مجتمع در راستای عمران و آبادانی کشور، سربلندی نظام و اجرای فرمان مقام معظم رهبری عمل می کند. که در این‌میان با قطع دستان عده ای سود جو از منافع فولاد به نفع خود این شعار را اثبات نموده  و به جد با این افراد برخورد میشود.

زمانیان با اشاره به اینکه امسال اگر قطعی های برق اجازه دهد پیش بینی ۱۰۰۰میلیارد سود خالص را داریم افزود:  اگر این اتفاق بیافتد این سود در تاریخ فولاد بناب بی سابقه خواهد بود.
 
وی گفت: در کنار اقدامات خیرخواهانه این مجتمع برای کمک به نیازمندان شهرستان بناب اختصاص ۱۵ میلیارد تومان از درامد خالص فولاد صنعت  به امورات شهرستان بخصوص حوزه فرهنگی و ورزشی این شهرستان اختصاص می یابد.

وی حل مشکلات معیشتی کارکنان فولاد صنعت بناب را خط قرمز این مجتمع عنوان کرد و افزود: نباید از کارکنان مجتمع  هیچ پدر خانواده ای وسط برج دغدغه اتمام حقوق و شرمندگی از خانواده خود را داشته باشد.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب از اختصاص بودجه ای خاص و تعریف شده  برای ورزش و نشاط کارکنان فولاد صنعت خبر داد و افزود: در حال حاضر مدیریت و برنامه ای مدون و منظم برای افزایش بیشتر و بهتر امید و نشاط و شادابی کارکنان مجتمع برنامه ریزی شده است.

زمانیان با اشاره به اینکه ۸۰درصد جذب جدید نیروهای پیمانکار درسال ۱۴۰۰ ازمیان جوانان اهل بناب است، افزود: برای استخدام و جذب نیروی انسانی برای مجتمع نیروهای بومی در اولویت ۱۰۰ درصدی فولاد صنعت هستند و در ادمه جذب از شهرستان های همجوار می باشد.

وی گفت: در حال حاضر مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید انجام شده که تا ۴ سال آینده با بهره برداری از سایت جدید فولاد شهریار به تعداد  هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، هلدینگ مجتمع فولاد صنعت بناب از چندین شرکت بزرگ فولادی شامل کارخانجات ذوب و نورد با هدف فعالیت در زمینه‌های گوناگون صنعت فولاد تشکیل شده است. این مجتمع فعالیت خود را در چندین فاز از اواخر سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۴۰ هکتار در شهرک صنعتی بناب و با امکانات زیر بنائی ایده‌آل اعم از دسترسی به جاده اصلی، خط آهن، نیروگاه، خطوط انتقال گاز و آب آغاز کرده و هم اکنون با اشتغال زایی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر  این مجتمع انواع شمش های فولادی و آلیاژی در قالب دو واحد ذوب شاهین، ذوب شهریار و میلگرد آجدار در اندازه های مختلف با کیفیت های  AII و  AIII، انواع محصولات آلیاژی در مقاطع مختلف ، تیرآهن، نبشی و ناودانی در قالب هفت خط تولید نورد گرم تولید می کند .
 

انتهای پیام/خبرنگار ذاکر احمدزادهhttp://www.akhbarbonab.ir/?p=3062

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =