جمعه 10 فروردین 1403

بناب میزبان بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، گفت: بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه همزمان با عید غدیرخم در بناب برگزار خواهد شد.

بناب میزبان بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه

به گزارش اخبار بناب به نقل از فارس/ حبیب صدقی در نشست کارگروه اجتماعی و ساماندهی شئونات فرهنگی شهرستان بناب با بیان اینکه سال گذشته به جهت شرایط کرونایی نوزدهمین جشنواره شعر غدیریه به‌صورت مجازی برگزار شد؛ اظهار داشت: امسال در صورت مساعد بودن اوضاع کرونایی جشنواره بیستم به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین از آمادگی گروه‌های هنری تئاتر، نمایش خیابانی و گروه‌های موسیقی برای اجرای برنامه‌های هنری در طول ایام دهه امامت و ولایت در شهرستان بناب خبر داد.

صدقی گفت: در صورت برگزاری مراسم به مناسبت دهه امامت و ولایت در فضای باز گروه‌های نمایشی و موسیقی آماده اجرای برنامه هستند.

گزارش فارس حاکی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا و در طول سال چندین جشنواره فرهنگی و هنری در سطح این شهرستان از قبیل جشنواره‌های تئاتر فجر شهرستان، موسیقی، شعر غدیریه و … همچنین نمایشگاه‌های مختلف کتاب و هنرهای تجسمی برگزار می‌شد که با کرونایی شدن وضعیت کشور و شهرستان و برابر دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل‌های ابلاغی همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان تعلیق شد که در این زمینه هنرمندان و متولیان امور آموزشی هنر متحمل خسارات فراوانی شدند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3032(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =