جمعه 31 فروردین 1403

شهرک ولی عصر (عج) بناب به یکی از شهرک‌های مدرن در سطح منطقه تبدیل خواهد شد.

 ۲۴ پروژه ملی در حوزه راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اجرا می شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی: با رفع موانع و مشکلات شهرک ولی عصر (عج) بناب این شهرک به یکی از شهرک‌های مدرن در سطح منطقه تبدیل خواهد شد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از مهر/ ابوالقاسم سلطانی عصر پنج شنبه در آئین کلنگ زنی قطعه اول پروژه کنارگذر شرقی بناب با بیان اینکه هم اکنون ۲۴ پروژه ملی در سطح آذربایجان شرقی در حوزه راه و شهرسازی در حال اجرا هستند، گفت: هم اکنون ۶ پروژه آزادراه در استان در حال اجراست.

ابوالقاسم سلطانی با اشاره به اینکه اجرای پروژه کنارگذر شرقی بناب از نیازهای اساسی شهرستان و منطقه بوده است، افزود: با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادفات و کاهش مرگ و میرهای جاده‌ای خواهیم بود.

وی بیان کرد: علاوه بر این پروژه ۱۰ پروژه بازآفرینی نیز در شهرستان بناب در حال اجرا هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در ادامه از تخصیص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی پروژه استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب بعد از یک سال وقفه خبر داد، گفت: با رفع موانع و مشکلات شهرک ولی عصر (عج) بناب این شهرک به یکی از شهرک‌های مدرن در سطح منطقه تبدیل خواهد شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3002

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =