جمعه 31 فروردین 1403

۸۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراها در بناب تأیید صلاحیت شدند

 ۸۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراها در بناب تأیید صلاحیت شدند

فرماندار بناب گفت: صلاحیت ۸۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در بناب و خوشه مهر احراز شد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از مهر/ شهریار فتحی عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ نفر از داوطلبان ثبت نام کننده برای انتخابات شورای اسلامی شهرهای بناب و خوشه مهر انصراف داده و صلاحیت ۱۷ درصد داوطلبان ثبت نام کننده برای انتخابات شورای اسلامی در شهرهای بناب و خوشه مهر احراز نشده است.

وی افزود: پس از بررسی‌های هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان کار بررسی صلاحیت داوطلبان به اتمام رسیده و امروز فرمانداری نتایج را بصورت محرمانه در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان بناب همچنین اضافه کرد: رد صلاحیت شدگان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از امروز به مدت ۴ روز فرصت دارند که اعتراض خود را به هیأت نظارت استان ارائه کنند.

فتحی با بیان اینکه در شهرهای بناب و خوشه مهر ۶۷ نفر برای انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند؛ گفت: از این تعداد ۵ نفر خانم و ۶۲ نفر مرد ثبت نام کرده‌اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان بناب نیز برگزار خواهد شد.

شهرستان بناب ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2932(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =