شنبه 1 اردیبهشت 1403

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدی به حقوق سایر شهروندان است

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدی به حقوق سایر شهروندان است

فرماندار بناب گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدی به حقوق سایر شهروندان است.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا/ شهریار فتحی در جلسه هماهنگی برای آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کوید ۱۹، با اشاره به اقدامات خوب انجام گرفته در زمینه واکسیناسیون بیماری در مرحله اول، گفت: تا این لحظه ۱۱۱۱ دز واکسن در شهرستان بناب برای کادر درمان و گروه‌های هدف تزریق شده و از امروز وارد مرحله دوم واکسیناسیون می‌شویم.

وی افزود: در این مرحله گروه هدف افراد بالای ۸۰ سال تعیین شده اند و باتوجه به استعلامات انجام گرفته نزدیک به ۱۹۰۰ نفرد بالای ۸۰ سال در شهرستان بناب وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۸۰ درصد این افراد در این مرحله واکسینه شوند.

 وی با اشاره به مسئله اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا در شهرستان، افزود: متاسفانه عده‌ای محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند و مغازه‌های خود را باز نگه داشته اند؛ لذا لازم است اداره صنعت و معدن برابر با مقررات با متخلفان برخورد کند، چراکه در غیر اینصورت نسبت به حقوق شهروندانی که قانون را رعایت می‌کنند، تعدی می‌شود.

 فتحی با تاکید بر لزوم انجام واکسیناسیون همگانی ابراز امیدواری کرد با خرید واکسن و تولید واکسن داخلی، هرچه سریعتر واکسیناسیون همگانی صورت بگیرد تا بیماری کرونا مدیریت و کنترل شود.

http://www.akhbarbonab.ir/2920/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

انتهای پیام/خبرنگار ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =