سه‌شنبه 28 فروردین 1403

توزیع 32 هزار بسته معیشتی در شهرستان بناب

2776711 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده سپاه ناحیه بناب از توزیع 32 هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان بناب از ابتدای آغاز ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش اخبار بناب/ یحیی حیدری در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای بناب از توزیع 32 هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان بناب از ابتدای آغاز ویروس کرونا خبر داد و  اظهار داشت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیجیان شهرستان در کنار کادر درمان تلاش فراوانی انجام داده‌اند.

به نقل از فارس وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان توزیع کمک‌های معیشتی به نیازمندان در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

حیدری گفت: در اجرای این طرح 2 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از ویروس کرونا طی روزهای آتی با کمک خیران توزیع خواهد شد.

فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه بناب در ادامه با تقدیر از اقدامات و مساعدت‌های خیران در تهیه بسته‌های معیشتی تصریح کرد: با وجود کمک‌های خوبی که انجام شده ولی مشکل خیلی زیاد است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خودمان در کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد عمل کنیم.

گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده و متأسفانه با آغاز موج چهارم ابتلاء به ویروس کرونا در کشور این شهرستان نیز با وضعیتی مشابه روبه رو شده است، به‌طوریکه روزانه آمار مبتلایان به ویروس کرونا همچنان افزایش می‌یابد و امکان اینکه شهرستان بناب نیز طی روزهای آتی از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت دهد، بیشتر است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2861(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =