چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

افزایش سهمیه روزانه مرغ دولتی بناب به ۸.۵ تن

فرماندار بناب از افزایش سهمیه روزانه مرغ دولتی شهرستان به ۸.۵ تن خبر داد.

افزایش سهمیه روزانه مرغ دولتی بناب به ۸.۵ تن

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ شهریار فتحی در جلسه بررسی مشکلات توزیع مرغ در سطح شهرستان، گفت: مشکلی در تهیه و توزیع مرغ در شهرستان نداریم و به اندازه کافی مرغ وارد شهرستان بناب می‌شود و از این به بعد هم قطعا مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مصرف روزانه مرغ در شهرستان بناب حدود هفت تن است که باید در توزیع مرغ، نظارت و دقت بیشتری شود تا مرغ به صورت کامل به دست مصرف کنندگان برسد. به مرور سهمیه توزیع مرغ بناب افزوده خواهد شد و تا هر اندازه که نیاز باشد، مرغ وارد بناب می‌شود.

وی ادامه داد: مرغ فروشان باید امین و امانت دار مردم باشند و اجازه ندهند که فشار به مردم وارد شود. کشتارگاه‌ها هم نباید مرغ فروشان را مجبور به فروش آلایش مرغ در کنار گوشت مرغ با قیمت بالا کنند.

فتحی گفت: ما نماینده و خادم مردم هستیم و باید برای حل مشکلات اقتصادی، ۲۴ ساعته تلاش کنیم و در این راستا قطعا اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای سودجو، بازار را به دست بگیرند و مردم را تحت فشار قرار دهند.

http://www.akhbarbonab.ir/2770/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =