پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند

61858449 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مشاور رهبر معظم انقلاب: تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ مشاور رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان عضو مهم ایجاد امنیت کشور هستند، گفت: قطعا کمک کردن به تولیدکنندگان موجب افزایش ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و نمونه بارز این مجتمع فولاد ظفر بناب است که توانسته با ایجاد فرصت‌های شغلی زمینه را برای اشتغال بسیاری از جوانان شهرستان و منطقه فراهم کند.

سردار حسین دهقان در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد ظفر بناب، اظهار کرد: عده‌ای در داخل کشور با برخی موانع چرخه تولید را برای تولید کنندگان سخت می‌کنند که این عمل اصلا به نفع کشور نیست.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل اجرایی شود، بیان کرد: خوشبختانه امروز در شهرستان بناب شاهد هستیم که بحش خصوصی مجتمع فولاد ظفر بناب با همت و تلاش خوب توانسته است در شرایط سخت اقتصادی دستاوردهای بسیار خوبی را کسب کند.

وی با بیان اینکه عده‌ای با ایجاد برخی از مسائل و مشکلاتی را برای تولیدکنندگان در داخل کشور به وجود می‌آورند، گفت: وظیفه دولت، نظام و حاکمیت است که از تولید کنندگان داخلی به خوبی حمایت کنند.

مشاور رهبر معظم انقلاب افزود: دولت می‌تواند از طریق بانک مرکزی با تسهیلات کم‌بهره و مناسب از تولیدکنندگان حمایت کرده و با ایجاد کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید از تمام پتانسیل‌های خود در راستای حل مشکلات تولیدات داخل کشور استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه باید از تحریم‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: نمی‌شود تنها ادعا کنیم که تحریم‌ها فرصت هستند و از این فرصت‌های به دست آمده هیچ‌گونه سود و استفاده‌ای نکنیم.

وی افزود: تحریم‌های سال‌های گذشته باعث شد که ما نتوانیم برخی از کالاها را وارد کنیم و بر همین حساب توانستیم نیاز کشور را در داخل تهیه و تولید کرده و در بیشتر عرصه‌های مختلف خودکفا باشیم.

به گزارش ایسنا، دهقان با تاکید بر توجه بیشتر و بهتر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان، گفت: با افزایش تولید می‌توان ثروت بیشتری را بدست آورد، در نتیجه ثروت بیشتر یعنی امنیت و رفاه اجتماعی بیشتر که حاصل آن امید بیشتر مردم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سردار دهقان در پایان این مراسم ضمن بازدید از خطوط سه گانه تولید مجتمع فولاد ظفر بناب از هیئت مدیره و مدیرعامل این مجتمع بابت کسب پنج عنوان برتر کشوری در سال ۹۹ تجلیل و تقدیر کرد.http://www.akhbarbonab.ir/2473

/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

61858450 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =