پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آیندگان عملکرد ما را در مقابله با کرونا قضاوت خواهند کرد

61853162 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آیندگان عملکرد ما را در مقابله با کرونا قضاوت خواهند کرد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به تلاش کادر درمان در مقابله با کرونا، گفت: آیندگان روزی ما را در خصوص مقابله و مبارزه با بیماری کرونا قضاوت خواهند کرد.

عباسعلی درستی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت بناب اظهار کرد: کادر درمان از هیچ تلاش و کوششی در مدیریت و مقابله با بیماری فروگذار نکرده است.

وی در خصوص مدیریت بیماری کرونا در شهرستان بناب نیز گفت: با وجود خیز مجدد بیماری و احتمال افزایش مبتلایان در روزهای آینده، باید گفت مدیریت بیماری در شهرستان بناب به نسبت میانگین استانی، خوب بوده است.

فرماندار شهرستان بناب نیز در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد دکتر نیرپور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار کرد: دکتر نیرپور، مسئولی دلسوز و توانمند بوده و در زمان شیوع پیک سوم بیماری کرونا در شهرستان با مدیریت جهادی خود و با اتحاد و همدلی با سایر دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی توانستند بیماری را در شهرستان مدیریت کنند.

شهریار فتحی با بیان اینکه دکتر نیرپور در زمینه تجهیز و توسعه دستگاه‌های مورد نیاز برای بیمارستان باجدیت تمام عمل کرد، افزود: دکتر رضایی نیز نیرویی جوان و باانگیزه بوده و خوشبختانه آشنایی کافی با شهرستان بناب و مجموعه بهداشت و درمان دارند؛ قطعا حضور  وی در ریاست شبکه بهداشت و درمان می‌تواند زمینه خدمت رسانی گسترده به مردم عزیز باشد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک بناب باتوجه به قرارگیری این شهرستان در محور مواصلاتی، افزود: بیمارستان امام خمینی بناب علاوه بر ارائه خدمات به بیماران این شهرستان به بسیاری از بیماران شهرستان‌های همجوار هم خدمات ارائه می‌کند که البته این امر را یک وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی می‌دانیم.

وی تاکید کرد: لازم است مسئولان استانی هم نسبت به این مسئله توجه داشته و در توسعه و تجهیز بیمارستان بناب نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات علی نیرپور تقدیر و وحید رضایی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بناب به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان معارفه شد.

http://www.akhbarbonab.ir/2383/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =