جمعه 10 فروردین 1403

اختصاص بخش قابل توجهی از بودجه عمرانی ورزش استان به شهرستان بناب

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار شهرستان بناب مطرح کرد: اختصاص بخش قابل توجهی از بودجه عمرانی ورزش استان به شهرستان بناب.

به گزارش اخبار بناب؛ شهریار فتحی در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای زاوشت با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در ایران این بود که امام خمینی(ره) خفّت را از ایران گرفته و عزت را به آن هدیه داده است.

به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، فتحی افزود: ۴۲سال قبل داشتن آب آشامیدنی و برق در روستاها آرزو بود ولی امروز به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده ایم که در روستاها زمین ورزشی چمن مصنوعی افتتاح میکنیم.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به تلاش مسئولین استانی و شهرستانی برای ارتقای ورزش این شهرستان،تصریح کرد: خوشبختانه در سایه تلاش های صورت گرفته اکنون بخش قابل توجهی از بودجه عمرانی ورزش استان به شهرستان بناب اختصاص یافته و علاوه بر زمین چمن مصنوعی روستای زاوشت، سالن باستانی در مجتمع ورزشی و سالن های ورزشی روستای آخوند قشلاق و خانه برق جدید در حال احداث بوده و همچنین تعویض کفپوش سالن خوشه مهر نیز در حال انجام است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2329(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =