جمعه 10 فروردین 1403

لزوم حمایت صنایع بناب از همگانی کردن ورزش در این شهرستان


indexمکن - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیرکل ورزش و جوانان استان اذربایجان شرقی از لزوم حمایت صنایع بناب از همگانی کردن ورزش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب؛ دکتر ایوب بهتاج ظهر امروز در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای زاوشت شهرستان بناب با اشاره به لزوم حمایت صنایع بناب از همگانی کردن ورزش در این شهرستان خاطرنشان کرد: ورزش همگانی به معنای واقعی برگزاری همایشهای یک روزه پیاده روی و دوچرخه سواری نیست بلکه با احداث چنین زمینهای ورزشی کم هزینه در روستاها و محلات میتوان به همگانی کردن واقعی ورزش کمک کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، بهتاج افزود: زمین ورزشی زاوشت تنها با ۷۵۰میلیون تومان به اتمام رسیده و با ورود صنایع شهرستان بناب به فعالیتهای عمرانی ورزش میتوان چنین زمینهای ورزشی را در اکثر روستاها و محلات احداث کرد.

وی با اشاره بوجود مجتمع بزرگ ورزشی در این شهرستان تصریح کرد: این مجتمع ظرفیت بزرگی برای این شهرستان است که در کمتر شهری در کشور نظیر آن وجود دارد و در صورت وجود هتلی در شان این شهرستان، این مجتمع میتواند اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری و بین المللی را میزبانی کند.

http://www.akhbarbonab.ir/2311/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =