جمعه 10 فروردین 1403

اداره گمرک بناب در شأن گمرک نیست!

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: قطعاً اداره گمرک با این شیوه در شأن گمرک و شهرستان بناب نیست و باید ساماندهی اساسی در این مجموعه صورت گیرد.

اداره گمرک بناب در شأن گمرک نیست!

به گزارش اخبار بناب به نقل از فارس؛ حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی در نشست بررسی موانع و راهکارهای ارتقای گمرک شهرستان بناب که با حضور مسئولان این شهرستان و ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با بیان اینکه از سال 1393 تاکنون برای ارتقای گمرک بناب کار خاصی صورت نگرفته است؛ اظهار داشت: این در حالی است که حجم صادرات هر سال نسبت به سال قبل بیشتر می شود.

وی با تأکید بر اینکه گمرک کشور و گمرک آذربایجان شرقی برای توسعه و ارتقای گمرک بناب نقشه راهی ترسیم کنند؛ تصریح کرد: قطعاً اداره گمرک با این شیوه در شأن گمرک و شهرستان بناب نیست و باید ساماندهی اساسی در این مجموعه صورت گیرد.

باقری‌بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر قرار است بخش خصوصی در بحث ارتقای گمرک ورود کند باید مسئولان گمرک راهکارهای آن را به شهرستان اعلام کنند تا نسبت به تأمین این خواسته‌ها اقدام شود.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2294(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =