پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

در بحث نظارت به بازار وکنترل قیمت ها با مشکلات جدی مواجه هستیم

photo 2021 01 09 10 34 41 295x202 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار بناب گفت: در بحث نظارت به بازار و کنترل قیمت ها با مشکلات جدی مواجه هستیم.

اخبار بناب/ شهریار فتحی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با بیان اینکه امروز کشور ما در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار گرفته است اظهارکرد: دشمن با ایجاد تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه بدنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم نسبت به نظام است، که در این میان وظیفه مضاعفی بر دوش مسئولین در راستای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان می‌باشد.

وی بر ضرورت شناسایی مشکلات پیش از وقوع آن‌ها تاکید کرد و گفت: در تمامی حوزه‌ها درصورتیکه پیش‌بینی و پیشگیری مناسبی اتفاق بیافتد از بروز بحران جلوگیری میشود.

وی افزود: در مسئله تنظیم بازار پیش از آنکه در تامین یک کالای اساسی مشکلی را شاهد باشیم لازم است مسئولین مربوطه پیش‌بینی‌های و اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار بناب با انتقاد ازچندین نرخی بودن کالاهای اساسی در سطح شهرستان گفت: این مسئله ریشه در ناکافی بودن نظارت‌ها دارد و درصورتیکه مسئله نظارت بر قیمت کالاها بصورت مرتب و مداوم انجام شود و با متخلفین قاطعانه برخورد شود کسی به خود اجازه گران فروشی و سو استفاده از وضعیت‌های پیش آمده را نخواهد داد.

وی همچنین با بیان اینکه در توسعه پایدار باید به فکر آیندگان و حفظ طبیعت و محیط زیست برای نسل آینده هم باشیم گفت: شرایط شهرستان بناب بگونه‌ای است که امکان برداشت شن و ماسه جز در مواردی که شهرداری به آن نیاز دارد مقدور نیست و مجوز برداشت شن و ماسه برای افرادی که پیش‌تر از منابع شهرستان استفاده می‌کردند تمدید نخواهد شد.

http://www.akhbarbonab.ir/1948/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =