پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نبود اینترنت در ۵ روستای شهرستان بناب و بازماندن دانش آموزان از تحصیل

61785908 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نبود اینترنت در ۵ روستای شهرستان بناب و دانش آموزانی که از تحصیل بازمانده اند.

اخبار بناب به نقل از ایسنا/ در چهارمین جلسه پیگیری مشکلات روستاهای بناب مطرح شد که معضل نبود اینترنت در پنج روستای آلقو، صور، توتاخانه، حاج مصیب و قره قشلاق شهرستان بناب حل نشده و دانش آموزان زیادی از ادامه تحصیل در برنامه شاد باز مانده‌اند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته با مسئولان مخابرات استان و کشور، به دنبال حل مشکل اینترنت که از اصلی ترین مشکلات منطقه است، هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل به طور کامل حل شود.

به گزارش ایسنا، محمد باقری بنابی به تعمیر مجدد ۴۰ کیلومتر از آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت شهرستان در سال آینده، آسفالت ریزی راه‌های روستایی است که امیدواریم بخش‌های مهم از جاده‌های روستاهای بناب از محل قیر رایگان آسفالت‌ریزی شوند.

وی به کمبود آب کشاورزی منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به کم‌آبی سال‌های اخیر و خشک شدن دریاچه ارومیه، کشاورزان با همکاری جهاد کشاورزی باید توجه ویژه‌ای به تغییر الگوی کشت و تعییر الگوی مصرف آبیاری داشته باشند و برای کشت از محصولاتی استفاده کنند که سازگاری بیشتری با محیط منطقه داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌که توجه ویژه‌ای به حل مشکلات روستاهای شهرستان داریم، گفت: اعلام می‌کنیم که به اندازه شهر بناب، پیگیر مشکلات روستاهای این شهرستان بوده و هیچ تفاوتی بین شهر نشینان و روستانشین‌ها وجود ندارد و برای همه روستاهای بناب برنامه‌ها و اهداف مشخص شده‌ای را تعیین کرده و پیگیر حل مشکلات آن‌ها هستیم.

باقری بنابی با اشاره به نبود اینترنت در برخی از روستاهای بناب، گفت: از فرماندار،بخشدار و اداره آموزش و پرورش انتظار داریم تا نسبت به برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری در این روستاها اقدام کنند.

در چهارمین جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بناب، دهیاران و شورای روستاها از عمده مشکلات حوزه‌ی خود خبر داده و درخواست پیگیری و حل مشکلات از نماینده و مسئولان ادارات شدند.

http://www.akhbarbonab.ir/1891/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =