چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اقتصاد تحت‌الشعاع انتخابات است

photo 2020 07 27 03 00 19 410x285 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس و ریاست جمهوری باعث به حاشیه رفتن مسائل اساسی و اقتصادی کشور شده است.

اخبار بناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان/ حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پول فروش نفت باید در حمل‌ونقل عمومی، صنعت هوایی و ریلی، توسعه منابع گازی و میدان‌های نفتی و زیر ساخت‌ها‌ی اساسی کشور هزینه شود، گفت:  انتخابات مجلس و ریاست جمهوری باعث به حاشیه رفتن مسائل اساسی کشور می‌شود. متأسفانه اقدامات سیاسی و اقتصادی کشور تحت الشعاع انتخاباتی مانند مجلس و ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اختلاف نظرهای موجود درباره‌ پیش‌بینی فروش ۲.۳ میلیون بشکه نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب درآمد نفت به جای پرداخت حقوق کارمندان دولت، باید به سمت سرمایه گذاری برود. حتی اگر بتوانیم ۲.۳ میلیون بشکه نفت هم بفروشیم، نباید آن را در بودجه بیاوریم، بلکه باید در زیر ساخت‌ها هزینه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآوری کرد: حجت‌الاسلام روحانی خوش بین  است که با روی کار آمدن جو بایدن در مقام ریاست جمهوری ایالات متحده تحریم‌ها رفع شود.

حجت‌الاسلام باقری افزود: مجلس و دولت برای استقلال بودجه از نفت باید عزم جدی داشته باشند؛ اینکه پول نفت را به جای استفاده در بودجه  در جهت تقویت صندوق ذخیره ارزی به کار گرفته شود، اتفاق بزرگی خواهد بود.

http://www.akhbarbonab.ir/1751/(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =