جمعه 10 فروردین 1403

آمادگی نیروی انتظامی برای انجام نظارت‌های مشترک از صنوف مختلف در بناب

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده نیروی انتظامی بناب از آمادگی نیروی انتظامی برای انجام نظارت‌های مشترک از صنوف مختلف در این شهرستان خبر داد.

اخبار بناب به نقل از مهر/ سرهنگ سهراب شفقی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب از آمادگی نیروی انتظامی برای انجام نظارت‌های مشترک از صنوف مختلف در شهرستان خبرداد و گفت: با بازگشایی مجدد قهوه خانه‌ها و تالارهای پذیرایی و میدان دواب باید نظارت‌ها استمرار یابد تا مبادا مجدداً به شرایط قبلی برنگردیم.

وی از اعمال قانون به ۲۲۹ دستگاه خودرو در شهرستان خبرداد و افزود: متأسفانه مخدوش کردن پلاک‌های خودروها به یک اپیدمی تبدیل شده و قطعاً مخدوش کردن پلاک خودروها جرم است.

وی تصریح کرد: طی این مدت چندین دستگاه خودرو بدون پلاک نیز توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بناب تصریح کرد: برای حمایت از کادر درمانی و جلوگیری از شیوع این ویروس باید گشت‌های تلفیقی همچنان در سطح شهرستان فعال باشند.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی پیش از این وضعیت‌های قرمز و نارنجی کرونایی را تجربه کرده بود که با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیران و کادر درمان و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی هم اکنون وضعیت این شهرستان به زرد تغییر یافته است.

http://www.akhbarbonab.ir/1731/(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =