جمعه 31 فروردین 1403

درج و تکمیل مشخصات مربیان و داوران ساکن مناطق روستایی در سامانه اینترنتی

156377301 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مربیان و داوران ساکن مناطق روستایی مشخصات خود را در سامانه ثبت سوابق ورزشی وزارت ورزش و جوانان درج و تکمیل نمایند.

اخبار بناب/ کلیه مربیان و داوران ساکن مناطق روستایی طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حداکثر تا تاریخ 30 دی 99 نسبت به درج و تکمیل مشخصات خود در سامانه اینترنتی به آدرس زیر اقدام نمایند.سامانه ثبت سوابق ورزشی وزارت ورزش و جوانان؛ http://regmobin.msy.gov.ir/

گفتنی است: ثبت اطلاعات و سوابق مربیان و داوران در این سامانه جهت شناسایی افراد به عنوان مربی و داور توسط مراجع ذی صلاح الزامی بوده و در حال حاضر امکان ثبت رایگان این اطلاعات وجود دارد.

پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور با هدف شناسایی سرمایه انسانی حوزه ورزش کشور به منظور ساماندهی و ایجاد بهبود در ارائه خدمات از سال 1395 در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و در حال توسعه می باشد. سامانه ثبت سوابق ورزشی وزارت ورزش و جوانان در راستای ایجاد سهولت و سرعت در دسترسی به ثبت اطلاعات توسط جامعه ورزش کشور راه اندازی شده است.

کلیه افراد دارای گواهی های آموزشی و احکام قهرمانی ورزشی از جمله ورزشکاران، مربیان، داوران، و کادر پزشکی ورزشی می توانند نسبت به ثبت اطلاعات عمومی و تخصصی خویش در این پایگاه اقدام نمایند و با استفاده از کد رهگیری دریافتی از سامانه نسبت به ویرایش اطلاعات خود در هر زمان اقدام کنند. شایان ذکر است پیامک فعال سازی و کد رهگیری سامانه به شماره تلفن همراه وارد شده در زمان ثبت نام ارسال خواهد گردید. لذا از صحت آن اطمینان حاصل نموده و در نگهداری از کد رهگیری دریافتی دقت لازم بعمل آورده شود.


http://www.akhbarbonab.ir/?p=1570 لینک کوتاه

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۳ ۱۲ ۲۳ ۱۲ ۲۰ ۳۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درخشش دختران کاراته کار شهرستان بناب در مسابقات استانی

دختران کاراته کار شهرستان بناب در مسابقات سبکهای آزاد کاراته استان خوش درخشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =