جمعه 10 فروردین 1403

در زمینه سلامت مردم با کسی تعارف نداریم

unnam 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با بیان اینکه برای عملیاتی شدن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا با هیچ‌کس تعارف نداریم، گفت: مصوبات ستاد کرونا لازم‌الاجرا است.

به گزارش اخبار بناب: علیرضا دهقان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب ضمن هشدار به مسوولان و مردم مبنی بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد مقابله با کرونا بر همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی با متولیان بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی آماده همکاری کامل در خصوص اجرایی شدن مصوبات ستاد مقابله با کروناست.

به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، دهقان از مردم خواست با کاهش تردد خود به کنترل این بیماری کمک کنند و تردد در اماکن عمومی از قبیل بازارها، مراکز تفریحی و پارک‌ها به حداقل برسد همچنین از برگزاری و یا شرکت در هر نوع تجمعی که بر خلاف استانداردهای فاصله‌گذاری اجتماعی است، پرهیز کنند.

این مقام قضایی سپس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسوولان شهرستان و کادر درمان به‌خصوص پلیس امنیت شهرستان در امر مقابله با ویروس کرونا و اجرای مصوبات این ستاد تأکید کرد: با توجه به شرایط حاد و تکمیل ظرفیت بسیاری از تخت‌های بیمارستانی و افزایش روزانه تعداد بستری‌ها در صورت عدم رعایت چارچوب‌های ابلاغی روش‌های سختگیرانه‌تری اجرا خواهد شد.

دهقان در ادامه سخنان خود با انتقاد از عدم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد توسط شهرداری یادآور شد: در صورت عدم همکاری مسوولان و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دستگاه قضایی شهرستان آماده است، نسبت به برخورد لازم با افراد خاطی اقدام کند و هر جا لازم باشد، دستگاه قضایی در کنار مسوولان و کادر درمان شهرستان قرار خواهد گرفت.

http://www.akhbarbonab.ir/2513/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =