شنبه 1 اردیبهشت 1403

۶۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان بناب واکسینه شدند

photo 2020 05 18 22 00 55 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه تاکنون ۶۷درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان بناب از واکسن بهره‌مند شدند، گفت: قطعاً بازگشایی دانشگاه ها و برگزاری کلاس های حضوری منوط به زدن واکسن توسط اساتید و دانشجویان و زمانی که حداقل ۸۰درصد جمعیت شهرستان از واکسن استفاده کردند، خواهد بود.

به گزارش اخبار بناب به نقل از فارس/ وحید رضایی در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان بناب اظهار داشت: تاکنون ۹۹ هزار و ۸۰۳ نفر در شهرستان بناب واکسن کرونا دریافت کرده اند که از این تعداد ۷۲ هزار و ۲۵۲ نفر دز اول و ۲۷ هزار و ۲۳۷ نفر نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۷درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان بناب از واکسن بهره‌مند شده اند؛ افزود: قطعاً بازگشایی دانشگاه ها و برگزاری کلاس های حضوری منوط به زدن واکسن توسط اساتید و دانشجویان و زمانی که حداقل ۸۰درصد جمعیت شهرستان از واکسن استفاده کردند، خواهد بود.

رضایی گفت: برای اینکه در آبان ماه وارد پیک ششم نشویم، ضروری است مردم در اولین فرصت نسبت به زدن واکسن اقدام کنند.

به گفته وی، در جریان یک ماه گذشته ۵۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان بناب بستری شدند و در این مدت متأسفانه ۵۸ نفر فوتی داشتیم که رنج سنی فوت شدگان ۵۰ سال بود و تنها ۳ نفر از فوتی ها هر دو دز واکسن را دریافت کرده بودند که بالای ۸۰ سال سن و بیماری زمینه ای بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۶ دانش آموز در بناب واکسینه شده اند که  امیدواریم برای اینکه وارد پیک جدید شیوع کرونا نشویم، والدین دانش آموزان همکاری لازم را با کادر درمان انجام دهند.

رضایی همچنین یادآور شد: برای اینکه هر چه زودتر شاهد برگزاری کلاس های درسی بصورت حضوری باشیم، والدین تلاش کنند تا بتوانیم دانش آموزان را واکسینه کنیم و خانواده ها نیز به برخی شایعات در خصوص عوارض احتمالی واکسن توجهی نکنند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3136

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 2 =