سه‌شنبه 29 اسفند 1402

یادداشت/ اظهار گلایه شهروندان شهرستان بناب از ترافیک ایجاد شده توسط میوه فروش ها در بلوار سهندبناب

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۱۰ ۱۰ ۰۵ ۲۳ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ در حالی که یکی از اقدامات خوب شهرداری بناب در سال گذشته ساماندهی میوه فروشان وانتی میدان فرهنگیان بود ولی همشهریان بنابی از ادامه دار نبودن این طرح ساماندهی و ترافیک ایجاد شده در بلوار سهند توسط وانتی ها اظهار گلایه می کنند.

برخی از مخاطبین با انتقاد از اینکه ساماندهی میوه فروشان در میدان فرهنگیان نیز ادامه دار نبوده و در سایه نبود نظارت ها توقف آنها آرام آرام به شیوه قبل از این طرح باز می گردد از تجمع شبانه این وانتی ها در مرکز شهر نه در ساعات پایانی بلکه در اواسط شب در ابتدای خیابان مطهری و خیابان آب نیز اظهار گلایه می کنند‌.

از طرفی تعدادی از همشهریان نیز با ارسال پیام هایی از ترافیک سنگین ایجاد شده توسط این قشر زحمت کش در بلوار سهند نیز اظهار گلایه می کنند به طوری که یکی از مخاطبین با ارسال این پیام از عدم دسترسی به دو اداره گاز و پست در سایه وجود این مشکل خبر می دهد.

این شهروند افزود: در ساعات اداری در جلو ادارات گاز و پست به خاطر توقف وانت بارهای میوه فروش امکان پارک و توقف جهت انجام کارای اداری در این دو اداره وجود ندارد. از اول کوی شهرداری تا میدان معلم در تسخیر وانت بارها می باشد. ما مردم منکر کار و شغل این عزیزان زحمت کش نیستیم این ها نیز باید برای خانواده خود کسب روزی کنند ولی با چه هزینه ای مگر خداوند متعال مکررا در قرآن کریم نفرموده حق ناس باید رعایت بشه؟ مگر حقوق شهروندی در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده؟ علاوه بر این که وقت مردم هدر میشه باعث ترافیک سنگین و خطرات جانی می شود لذا از مسئولین مربوطه خواهشمندیم به این مشکل اساسی شهر رسیدگی کنند.”

پرواضح است: مسئولین محترم شهرستان بناب ضمن حفظ کسب و کار این عزیزان باید برنامه ریزی مناسبی نیز برای تعیین محل مناسبی در مسیری پرتردد ولی ایمن برای میوه فروشان وانتی بلوار سهند داشته باشند تا شاهد ترافیک های سنگین برای همشهریان و همچنین مسافران گذری از شهر بناب نباشیم.

منبع/ بینا20

خبرنگار/ فرامرز شبانی

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =