جمعه 10 فروردین 1403

کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد

6ef7cec7571b39477002671dd714beae - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار شهرستان بناب گفت: کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد و از این رو به هیچ وجه نخواهیم گذاشت از این معادن شن برداشت شود.

به گزارش اخبار بناب به نقل ازفارس؛ شهریار فتحی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از مسوولان برگزار شد با تأکید بر اینکه با آنهایی که با معیشت مردم بازی می‌کنند، باید با اشد مجازات با آنها برخورد شود؛ اظهار داشت: مسوولان نباید با افراد متخلف با عطوفت و مهربانی برخورد کنند و حتی اگر بنده نیز تماس گرفته و سفارش فردی را بکنم، هیچ مسوولی نباید از آن تبعیت کند و با متخلفان باید در هر صنفی باشند، برخورد شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: در حال حاضر با توجه به تجریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان باید مسوولان به مردم اعلام کنند که در یک شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم.

فتحی افزود: بنده در همین جلسه اتمام حجت می‌کنم که در جریان رسیدگی و برخورد با افراد محتکر و آنهایی که با معیشت مردم بازی می‌کنند، لزومی به تماس با بنده نیست و قانون نحوه برخورد و رسیدگی با افراد متخلف را تعیین کرده است، از این رو مسوولان باید در برخورد با محتکران رأفت اسلامی را کنار بگذارند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب تصریح کرد: در برخورد با محتکران و افرادی که با معیشت مردم بازی می‌کنند از هیچ‌کس سفارش نخواهیم پذیرفت.

فتحی در ادامه سخنان خود گریزی نیز به استفاده غیرقانونی از معادن و ذخایر شهرستان در کوه‌های«قره قشون» زد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و معادن در شهرستان بناب باید به فکر نسل‌های آتی باشیم.

وی یادآور شد: کوه‌های«قره قشون» در بناب نفس‌های آخر خود را می‌کشد و از این رو به هیچ‌وجه نخواهیم گذاشت از این معادن شن برداشت شود.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2431(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =