سه‌شنبه 28 فروردین 1403

کمک 5 میلیارد ریالی مجتمع فولاد صنعت بناب برای زوج های نیازمند شهرستان بناب

14000427000596 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب مبلغ 5 میلیارد ریال جهت تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند شهرستان بناب به کمیته امداد شهرستان اهدا کرد.


به گزارش اخبار بناب/ مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اعلام این خبر افزود: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و هم چنین منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به نیازمندان، کمک هزینه 5 میلیاردی از طرف این مجتمع برای کمک به ازدواج آسان و تهیه جهیزیه به حساب کمیته امداد شهرستان واریز شد.


سورنا زمانیان با تاکید بر اهمیت نیکوکاری و اقدامات خیرانه در دین اسلام افزود: در احادیث و کلام معصومین به اقدامات حسنه تاکید بسیاری شده و ائمه بزرگوار نیز خودشان علاوه بر اینکه در کارهای خیر پیش قدم می شدند دیگران را نیز به انجام کارهای خیرانه ترغیب و تشویق می کردند.


مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با بیان این موضوع که این مجتمع متعلق به شهرستان بناب است افزود: هر گاه احساس کنیم ارگان یا اداره ای به کمک های این مجتمع نیاز دارند هیچ گاه از کمک کردن دریغ نمی کنیم و تا حد توان در کنار سایر مسئولان شهرستان در رسیدن به اهداف کلان شهرستان کمک می نماییم.


وی ادامه داد: مجتمع فولاد صنعت بناب در تمامی کارهای خیریه از قبیل پویش همدلی، رزمایش کمک های مومنانه، بهسازی گلزار شهدا و … همیشه پیشقدم بوده و خواهد بود چرا که وظیفه خود می داند در اقدامات خیریه همیشه پیشقدم باشد.


زمانیان با بیان اینکه تهیه جهیزیه یکی از راه های تسهیل ازدواج جوانان می باشد گفت: در همین راستا با همکاری اداره کمیته امداد شهرستان مبلغ 5 میلیارد ریال جهت تهیه جهیزیه زوج های نیازمند کمک شد.


زمانیان در پایان با بیان اینکه جوانان سرمایه های این انقلاب هستند افزود: یکی از مشکلات امروزی جوانان ازدواج می باشدکه لازم است تمامی نهادها و دستگاه ها در تسهیل این امر ورود پیدا کنند تا با ازدواج و فرزند آوری به عنوان سرمایه های آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت میهن عزیزمان کمک نماییم.


شایان ذکر است مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان بزرگ ترین شرکت بخش خصوصی کشور در زمینه تولید فولاد می باشد که در حال حاضر انواع مقاطع فولادی اعم از میلگرد از سایز ۸ تا ۳۲ با گریدهای مختلف را مطابق با استانداردهای جهانی تولید و با توان تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی و با بهره گیری از خطوط متعدد نوردی سبد کامل محصولات فولادی را روزانه راهی بازار داخلی و خارجی می نماید.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3185(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =