جمعه 10 فروردین 1403

کشف 9 دستگاه ماینر قاچاق در بناب

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش اخبار بناب، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداري و استفاده غيرمجاز از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال در یکی از کارخانه های حاشیه شهر بناب، موضوع در دستور کار مأموران یگان امداد شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی قضائی، با همکاری عوامل اداره برق شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند. 

وی گفت: در بازرسی از کارخانه، تعداد 9 دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط شد. 

سرهنگ شفقی با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش ریالی دستگاه های قاچاق شده را یک میلیارد و 200 میلیون ريال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در اين رابطه یک نفر متهم دستگير و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحويل مرجع قضایی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده از مردم عزیز خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

http://www.akhbarbonab.ir/2088/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =