جمعه 10 فروردین 1403

کشف فلزیاب قاچاق ميلياردی درشهرستان های مراغه و بناب

در دو ماموریت مجزا فلزیاب قاچاق ميلياردي درشهرستان های مراغه و بناب کشف و ضبط شد.

16349108 264 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ در راستاي طرح برخورد با قاچاق كالا، مأموران یگان امداد شهرستان مراغه هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و پس از انجام اقدامات فني و تخصصي لازم، آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

در بازرسی از اين خودرو موفق به کشف یک دستگاه دستگاه فلزیاب خارجي قاچاق، به همراه دیگر متعلقات و یک دستگاه لب تاپ مربوط به آن به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شدند و در این خصوص 2 نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

در یک ماموریت دیگر نیز، ماموران یگان امداد شهرستان بناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو مشکوک و آن را متوقف و در بازرسي از خودروی توقیفی، 3 دستگاه فلزياب خارجی قاچاق، 4 عدد حسگر استوانه ای دستگاه فلزیاب (سنسور) ، یک دستگاه پاور بانک، یک دستگاه تبلت به همراه یک عدد چاقوی قصابی و 2 ثوب کیف کوله ای به ارزش ریالی 2 میلیارد ریال کشف ودر این رابطه یک نفرمتهم دستگیر و تحويل مراجع قضایی شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =