جمعه 31 فروردین 1403

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر در بناب

index 3 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب؛ سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سه نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب قرار گرفت.

وی افزود ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و هوشمندانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان شهرستان بناب و با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مراغه، ۳ توزیع کننده مواد مخدر را در مسیر یکی از روستاهای شهرستان مراغه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.این مقام انتظامی ادامه داد در بازرسی از وانت نیسان توقیف شده مقدار سه کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

سرهنگ شفق با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان ضمن تاکید و جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم این قدردانی و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهم تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان با متخلفان اقدام شود.

http://www.akhbarbonab.ir/2153/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پانزده =