جمعه 10 فروردین 1403

کسب مقام اول استانی شهرستان بناب در برپایی میز خدمت

فرماندار بناب ازکسب مقام اول استانی شهرستان بناب در برپایی میز خدمت در این شهرستان خبر داد.

Capture 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه بناب برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: حقیقتا طی ۴۴ سال گذشته کشور ما در تمام حوزه ها رشد و پیشرفت بسیار زیادی داشتیم و کسی نمی‌تواند منکر آن شود.

وی با اشاره به مساحت کشور در زمان قبل از انقلاب و طی ۴۴ سال گذشته گفت: قبل از انقلاب کشور ما اراضی بسیار زیادی را از دست داد اما از دوران انقلاب تا به امروز یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتاده است.

رضا لعلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بحث های عمرانی و خدماتی در شهرستان بناب بیان کرد: در سال جاری بیش از ۳۰ مدرسه در بناب احداث و بازسازی شده است که این تعداد از کلاس درسی احداث شده در بناب در سطح استان بی نظیر می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب خطاب به مسئولان ادارات گفت: از تمام روسای ادارات و سایر مسئولین انتظار داریم که با تمام وجود برای خدمت و تکریم ارباب رجوع اقدام کنند که این اقدام بهترین و مهمترین وظیفه آنها محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا شهرستان بناب در برپایی میز خدمت در ادارات مختلف توانسته است در ۹ ماه گذشته سال جاری مقام اول استانی را به خود اختصاص دهد.

فرماندار بناب در پایان با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان بناب اجرا خواهد شد، گفت: در کنار این برنامه ها برخی از پروژه های عمرانی در شهرستان بناب افتتاح و کلنگ‌زنی نیز خواهد شد. منبع/صدای بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =