پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

وظیفه مسئولین در هر سطح تکریم و احترام مردم است

لعلی فرماندار بناب: وظیفه مسئولین در هر سطح تکریم و احترام مردم است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور امام جمعه ، مدیریت حوزه‌های علمیه، رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی، فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان و مسئولین شهرستان برگزار شد، با اشاره به تاکید رئیس جمهور محترم در دیدار اخیر خود با مردم خراسان جنوبی بر ضرورت تکریم مردم توسط مسئولین اظهارکرد: وظیفه مسئولین در هر سطح تکریم و احترام به مردم است.

IMG 20221220 145418 580 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی برخورد مناسب با مردم را بسیار مهم در رضایت مندی آن ها بر شمرد و گفت: متاسفانه گاها برخوردها با مردم مناسب نبوده است.

وی بر انتظار طولانی مردم، سرمایه گذاران، واحدهای تولیدی در صف دریافت وام و تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی رغم ترغیب جوانان به ازدواج آن‌ها ماه‌ها در صف دریافت تسهیلات ازدواج انتظار می‌کشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن در کشور اظهار کرد: مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بناب در این حوادث و ناآرامی‌ها علی رغم توطئه دشمنان، در کنار نظام ایستادند و از امنیت و یکپارچگی کشور دفاع کردند.

رضا لعلی افزود: در این زمینه لازم است از تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، امنیتی، بسیجیان عزیز، روحانیت معزز و تمامی اقشاری که به صحنه آمدند و توطئه دشمن را خنثی کردند تشکر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان بناب در ۵ طبقه طی دو سال آینده گفت: خدمات ارائه شده به مردم در درمانگاه فعلی تامین اجتماعی به دلیل کمبود پزشک و امکانات با مشکلاتی مواجه است که امید است با ساخت درمانگاه جدید شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب حمایت از مناطق کم برخوردار شهری و ارائه خدمات و توجه به نیازهای اقشار کم برخوردار جامعه که عموما در این مناطق زندگی می کنند را ضروری برشمرد و گفت: اقشار کم برخوردار همواره در صف اول حمایت از نظام و انقلاب بوده اند و وظیفه همه ما باید توجه به این اقشار و محرومیت زدایی از جامعه باشد.

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش splus.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/تلگرام @akhbare_bonab
اخبار بناب اینستاگرام
instagram.com/akhbarbonab1399

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =