پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

وزیر علوم، خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب را کلنگ زنی کرد

وزیر علوم، خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب را کلنگ زنی کرد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ محمدعلی زلفی گل در حاشیه مراسم کلنگ زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب به ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه بناب با توجه به وجود انواع صنایع مختلف در این شهرستان، ظرفیت بالایی برای رشد و ارتقاء ارتباط صنعت و دانشگاه دارد.

وی بیان کرد: این دانشگاه توانسته است دانشجویانی را آموزش دهد که بتوانند در کارخانه‌های مختلف مشغول به کار شوند و به معنای واقعی کلمه ارتباط دانشگاه با صنعت را نمایان کنند.

زلفی گل هدف از ایجاد سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بناب را تبعیت از قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها دانست و گفت: یکی از وظایفی که در این قانون بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار شده، دانشگاه های وابسته به این وزارت، یک درصد در آمد اختصاصی و تملک دارایی های خودشان را صرف تاسیس، تکمیل و تجهیز خوابگاه های متاهلی نمایند که امروز کلنگ یک خوابگاه متاهلی دانشگاه بناب در  سایت جدید دانشگاه بناب، زده شد که امیدواریم مسئولین دانشگاه ساخت این خوابگاه را در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از خیرین شهرستان بناب کمک در ساخت خوابگاه برای دانشجویان پسر را خواستار شد و گفت: متاسفانه دانشگاه بناب هیچگونه خوابگاه پسرانه متعلق به خود ندارد که امیدواریم با مساعدت های مسئولین اجرایی و کمک خیرین شهرستان بناب در کنار تاسیس خوابگاه متاهلی، خوابگاه های مجردی برای دانشجویان پسر نیز تاسیس کنیم.

خوابگاه متاهلین دانشگاه بناب  در ۳ بلوک ۴ طبقه ای و در مجموع مساحت ۶۰۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =