سه‌شنبه 28 فروردین 1403

والدين در مواجهه با تهديدات فضای مجازی آنلاين در کنار فرزندانشان باشند

فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: والدين در مواجهه با تهديدات فضاي مجازي آنلاين، در کنار فرزندانشان باشند.

1399031614551852520542184 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ رحمان عبدی با اعلام اين مطلب گفت: جنگ نرم مهمترين هدف دشمن براي از بين بردن هويت ديني و ملي يک ايراني مسلمان است و دشمن براي اين هدف شوم با برنامه ريزي لازم وارد ميدان شده است و از ظرفيت فکري همه تئوريسين ها و متخصصين خود نيز بهره برده است.

وی با اشاره به تهديدات متعدد و مخرب در فضاي مجازي و حقيقي که عمده آن با نفوذ فرهنگ منحط غرب به کشورها نمود پيدا کرده است، گفت: يکي از توصيه هاي انتظامي اجتماعي پليس ملاير به والدين در همين ارتباط، اين است که هم در محيط جامعه و هم در محيط مجازي در کنار فرزندان خود باشند تا بتوانند در مورد مخاطرات اين دو محيط با فرزندان خود صحبت کرده و مانع بروز آسيب هاي مختلف و مبتلا به در آنها شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اينکه دشمن همواره به دنبال تغيير سبک زندگي اسلامي ملل مسلمان بوده و هست ، افزود: بايد بپذيريم که دشمن همواره وجود دارد و سلطه گري اش نيز ادامه خواهد داشت اما اگر ما وجود يا خطر آن را حس نکنيم ، به معناي نبودن دشمن نيست ، بلکه شيوه کار و شگرد هجوم تغيير کرده و جنگ در ابعاد مختلفش با شدت و جدیت لازم در جريان است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =