جمعه 10 فروردین 1403

نگرانی از اوج گیری کوه خواری در بناب! / ارز 4 هزار و 200 تومانی یک انگل برای اقتصاد کشور است

3636 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از پیامدهای ناشی از اوج گیری دوباره برداشت بی رویه و غیرمتعارف شن و ماسه از معادن کوه های«قره قشون» و ساخت و سازهای صورت گرفته در این مناطق ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اخبار بناب؛ حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با انتقاد از برداشت بی رویه و غیرمجاز شن و ماسه از معادن کوه های قره قشون در بناب اظهار کرد: مناطق کوه های قره قشون تنها محل گردشگری مردم بناب و شهرهای همجوار بوده و حفظ و نگهداری از این مناطق جزو وظایف اصلی ماست.

745 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، باقری با بیان اینکه تخریب و برداشت بی رویه شن و ماسه از معادن کوه های قره قشون ظلم به نسل های آتی است؛ افزود: مسئولان میراث فرهنگی،حفاظت محیط زیست و صنعت و معدن باید نگذارند به این میراث گرانبها آسیبی وارد شود و باید از این میراث ارزشمند برای نسل های آتی حفاظت کنیم.

463 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

ارز 4 هزار و 200 تومانی یک انگل برای اقتصاد کشور است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ارز 4 هزار و 200 تومانی یک انگل برای اقتصاد کشور است؛ اذعان کرد: دستگاه های نظارتی باید با نظارت و کنترل دقیق مانع استفاده ارز 4 هزار و 200 تومانی در حوزه های غیرضروری شوند و حاکمیت تلاش کند تا اجناس و کالاهایی که با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شود، در دست مردم قرار گیرد و نگذارند وارد رانت شود.

باقری بنابی تصریح کرد: تا زمانی که ارز 4200 تومانی وجود دارد، مشکلات رانت و احتکار نیز وجود دارد که امیدواریم در آینده دولت جدیدی که روی کار خواهد آمد با این معضل مبارزه کرده و آنها را جمع کند.

وی همچنین با ضمن تأکید بر برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای اصناف و بازاریان شهرستان خاطرنشان کرد: گاهاً به جهت عدم اطلاع رسانی مناسب و عدم ارائه آموزش های لازم اجناس برخی اصناف به عنوان احتکار مصادره و جریمه می شود. از این رو مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف باید نسبت به تشکیل دوره های مختلف آموزشی برای اصناف اقدام کنند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2648(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =