جمعه 10 فروردین 1403

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه


نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۵ ۱۴ ۲۰ ۰۵ ۰۷ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ نشست مدیران تربیت بدنی و کارشناسان خانم دانشگاه های منطقه ۳ کشور شامل دانشگاههای تبریز، اورمیه، زنجان، اردبیل، فنی وحرفه ای، صنعتی اورمیه، صنعتی سهند، شهید مدنی، مراغه، دانشگاه هنر اسلامی، پیام نور منطقه، و غیرانتفاعی منطقه3 کشوری در سالن شورای دانشگاه ارومیه گزار شد.


دکتر جوادی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارومیه در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین نشست، بر نقش کلیدی مقوله ورزش در تعالی و سلامت روحی و جسمی جامعه تأکید نموده و بر لزوم بروزرسانی و تجهیز زیرساخت های ورزشی در دانشگاه تاکید نمود.
وی افزود: رویدادهای ورزشی درون و بین دانشگاهی و برنامه های ورزشی می‌تواند بسترساز حضور هرچه بیشتر دانشجویان در اماکن و فعالیت های ورزشی شود.
دکتر فرضعلی پور مدیر تربیت بدنی دانشگاه ارومیه نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین، از حمایت های همه جانبه ریاست و هیات رییسه دانشگاه از فعالیت های ورزشی تقدیر و تشکر نموده و گزارشی از فعالیت‌های ورزشی دانشگاه ارائه داد.
وی افزود که دانشجویان دانشگاه در المپیادهای ملی و بین‌المللی موفق به کسب مقام های خوبی شده و اکنون ۲۲ درصد از دانشجویان و ۳۰ درصد از کارکنان دانشگاه به صورت منظم فعالیت ورزشی دارند.
در ادامه نشست دکتر خدادادی دبیر مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور بر لزوم حفظ نگرش منطقه ای به مقوله ورزش در بین دانشگاه های منطقه اشاره کرده و تاکید کرد: شوراهای ورزشی در دانشگاه های منطقه به صورت منظم برگزار شوند.
وی همچنین افزود که احتمالا در نیمه دوم سال جاری مسابقات ورزشی همبستگی دانشجویان دانشگاه های کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد که مستلزم همفکری و تعامل متداوم بین دانشگاه ها جهت میزبانی باشکوه این رویداد می باشد.

در ادامه این جلسه برنامه های ورزش دانشگاهی، دانشگاه های منطقه سه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/ زهرا فرتوت

mini DSC 2802 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
mini DSC 2874 0 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
mini DSC 2868 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =