سه‌شنبه 29 اسفند 1402

ملت ایران همچون گذشته دشمن شکن است

فرماندار بناب گفت: ملت ایران همچون گذشته دشمن شکن است و با تیزبینی نقشه های شوم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را می بیند و با عمل به موقع خود آن را خنثی می کنند.

ملت ایران همچون گذشته دشمن شکن است

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از مهر؛ رضا لعلی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: نیازمند تأکید است که ما مسئولان حق نداریم کوتاهی و کم کاری ود را پشت سر این حضور حماسی مردم پنهان کنیم و ناکارآمدی‌ها را نبینیم.

وی افزود: بر ما بیشتر از گذشته فرض است که با قدردانی از ملت سربلند ایران برای برداشتن بار مشکلات از روی دوش مردم اقدام کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با تأکید بر اینکه تمامی ادارات مکلف به احترام به ارباب رجوع و پیگیری برای حل مشکلات مردم هستند؛ گفت: تمامی مسئولین و کارکنان ادارات نباید خود را محدود به ساعت اداری کرده و در تمام طول شبانه روز می‌بایست برای برداشتن مشکلات مردم از تمام ظرفیت استفاده کنند.

لعلی با اشاره به انتخابات سال آتی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید به مسئولین برای عدم استفاده از امکانات و تجهیزات اداری در راستای تبلیغ نامزد خاص خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسئولین دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و لذا هر مسئولی که قصد دارد برای فرد خاصی فعالیت و تبلیغ کند از مسئولیت خود استعفا نماید.

وی همچنین ضمن تأکید به مسئولین و نهادهای نظارتی از مسئولین نظارتی خواست جهت کنترل و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی نظارت‌های خود را افزایش دهند.

فرماندار بناب خطاب به مسئولین ادارات خدمات رسان گفت: هیچ یک از ادارات خدمات رسان حق ندارند انشعابات مردم، ادارات و واحدهای صنعتی را به بهانه بدهی قطع کنند و هرگونه قطعی بایستی با هماهنگی فرمانداری شهرستان انجام گیرد.

لعلی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت همکاری ادارات با خبرنگاران و اصحاب رسانه اذعان کرد: رؤسای ادارات موظف به پاسخگویی به مطالبات قانونی خبرنگاران هستند و خبرنگاران نیز از انتشار اخبار غیرواقعی و بدون سند اجتناب کنند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یازده =