جمعه 10 فروردین 1403

ملاک عمل در بسیج کار جهادی و فی سبیل الله است

696245 716 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب تاکید کرد: ملاک عمل در بسیج کار جهادی و فی سبیل الله است و نظام جمهوری اسلامی به نیرو‌های جوان و جهادی احتیاج مبرم دارد و بسیج در این عرصه می‌تواند شگفتی ساز باشد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبدالله طالبی در جلسه هم اندیشی وتوجیه و ابلاغ برنامه های بسیج، به تشریح برنامه های سال ۱۴۰۰بسیج پرداخت و افزود: در حال حاضر همه ما بر خود وظیفه می دانیم تا با رفع معایب و مشکلات اجرایی برنامه‌ها در حوزه‌ها و اقشار بسیج، بتوانیم طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب جامه عمل بپوشانیم. وی در ادامه اهمیت مشارکت و حضور حداکثری  بسیج  و مردم را در انتخابات خاطر نشان کرد و افزود:  انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه امسال بسیار در سرنوشت کنونی کشورمان حائز اهمیت می باشد و وظیفه ماست که چهره به چهره مردم  را برای شرکت تشویق و بایدها و نبایدهای انتخاباتی و دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج را سرلوحه کار خود در رویاروئی با برنامه های انتخابات قرار دهیم. حجت الاسلام طالبی در پایان به فرمایش نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راجع به اهمیت انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات در كشور هم از جنبه داخلي و هم از جنبه خارجي داراي اهميت است. از جنبه داخلي،انتخابات در واقع يك نوسازي در كشور است از وجهه خارجي، حضور و مشاركت مردم نشان دهنده اقتدار ملي است.

http://www.akhbarbonab.ir/2848/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =