پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مردم شفافیت گزینشی نمی‌خواهند

61827032 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رییس فراکسیون مستقلان ولایتی مجلس با بیان اینکه نباید برای شفافیت استثنا قائل شد، گفت: مردم شفافیت گزینشی نمی‌خواهند.

به گزارش اخبار بناب حجت‌الاسلام محمد باقری در گفت‌وگو با ایسنا: با اشاره به طرح شفافیت آرا که در مجلس مطرح است، اظهار کرد: شفافیت کار خوبیست و باید در همه حوزه‌ها و در همه ابعاد وجود داشته باشد اما نمی شود برای آن استثناء قائل شد.

وی افزود: اگر ما می‌خواهیم شفافیت در مجلس وجود داشته باشد، باید رای اعتماد، استیضاح، انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان و انتخابات هیئت رئیسه مجلس نیز شفاف باشد و مردم از آنها مطلع باشند و نباید استثنایی وجود داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: نباید این طور باشد که کسانی لابی کنند و ۱۵ نفر امضا جمع کنند و بگویند که شفافیت در فلان موارد خلاف مصالح کشور است.

باقری با بیان اینکه شفافیت باید در همه حوزه‌ها، ابعاد و انتخابات‌های داخلی مجلس وجود داشته باشد، گفت: استثنا قائل شدن برای آن حتماً خلاف نظر مردم است. شفافیت باید بدون رودربایستی در مواردی مثل استیضاح، رای اعتماد و انتخابات‌ها اعمال شود و نباید استثنایی وجود داشته باشد وگرنه ما کلاه سر مردم گذاشته‌ایم و به آنها می‌گوییم هر جا که ما تشخیص می‌دهیم باید شفاف شود و هر جا تشخیص می دهیم این شفافیت به مصلحت نیست. 

رییس فراکسیون مستقلان ولایتی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌خواهند شفافیت به طور کامل وجود داشته باشد و شفافیت گزینشی نمی‌خواهند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2524(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =