پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مردم از حضور در تجمعات غیر قانونی بپرهیزند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان: مردم از حضور در تجمعات غیر قانونی بپرهیزند

مردم از حضور در تجمعات غیر قانونی بپرهیزند

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل ازایسنا: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، با اشاره به اینکه ما شاهد اتفاقات و تجمعاتی غیر قانونی در سطح استان بودیم،گفت: از مردم استان درخواست داریم با صبر و حوصله روی این موضوع فکر کنند و از تجمع و حضور در این برنامه‌ها خودداری کنند چراکه این خواسته، پرداخته و نظر دشمن است.

سردار سیدصادق حسینی، امروز،( ۲۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: جنگ نرم، عملیات رسانه‌ای و استفاده از فضای مجازی سلاحی اثرگذار است که افراد هرگونه بخواهند می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: قطعا خبرنگاران به عنوان فرماندهان جنگ نرم، صحنه‌گردان این عرصه هستند و می‌توانند از این ابزار در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، ترسیم کردن نقش محوری مقاومت در برابر استکبار جهانی، روشنگری و بیان حقایق و واقعیت‌های جامعه بهره‌برداری کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: امیدواریم در این جنگ و نبرد نابرابر از نظر امکانات و تجهیزات اما از لحاظ ایمان، اعتقاد و باور رسانه‌ها و خبرنگاران ما برتری دارند، پیروز میدان باشید.

وی با اشاره به اینکه از ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز جنگ تحمیلی دشمن با عنوان هفته بزرگداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است، ادامه داد: در این راستا وظیفه یکایک ماست که جنگ و دفاع شجاعانه ملت غیور ایران را به زبان رسانه، فرهنگ و هنر تحلیل کنیم.

حسینی در ادامه گفت: جنگ‌ها اثرات مختلفی دارند برخی از جنگ‌ها جغرافیای سیاسی سرزمین را تغییر می‌دهند، بعضی از جنگ‌ها ‌ساختارسیاسی نظام‌های درگیر در جنگ را از صفحه تاریخ محو می‌کنند و بعضی از جنگ‌ها جابجایی قدرت به وجود

آورده‌اند، اهداف رژیم بعثی هم همینبود اما به حول وقوه الهی و ایمان و اعتقاد مردم ایران اسلامی و رهبری حضرت امام راحل این سناریو شکست خورد و امروز قدرتی پابرجا، باعزت، اثرگذار و قدرتمند در منطقه هستیم.

وی افزود: نقشه راه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بر پایه دین، ایمان، اعتقاد معنوی و هدایت و فرماندهی بی‌بدیل امام راحل(ره) عملیاتی شد رهبری که در دانشگاه‌های جنگ آموزش ندیده بود در برابر صدامی که تمام دوره‌های نظامی مختلف را دیده بود، شکست خورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: قدرت و توان رزمندگان دفاع مقدس با الگوگیری از مجاهدان صدر اسلام و حماسه عاشورایی امام حسین(ع) باعث پیروزی ایران بر دشمن شد. اداره و پیروزی این جنگ توسط جوانان انقلابی، مؤمن، فداکار، شجاع و نخبه و با حضور با نشاط و حیرت‌انگیز خیل عظیم بسیجیان سلحشور رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه روحیه و مدیریت جهادی در شیوه اداره جنگ امروز به عنوان راهبرد عملیاتی نسل فعلی برای اداره کشور و اهداف عالیه نظام بهره‌برداری می‌شود، افزود: این امر بهترین دستاورد دفاع مقدس بوده است.

حسینی اظهار کرد: مقاومت ملت، ایثارگری، تقویت روحیه همبستگی ملی، وفاق و همدلی و پویایی جامعه از دستاوردهای دیگر دفاع مقدس بوده است و شعار «ما مقاوم هستیم» در چهار دهه گذشته برای جهانیان احیا شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت»، «معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، «ولایت‌مداری، جوان، علم و دانش و پژوهش»،

«شهیدان جانبازان وآزادگان و فخر آفرینان»، «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف و بازاریان»، «وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی»، «نیروهای مسلح، بسیجیان،روحانیت، عشایرو روستاییان و پیشمرگان کُرد مسلمان» و «فرماندهان، عزت‌مداران و حماسه‌سازان» از عناوین روزهای این هفته بوده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: ۶۰ عنوان برنامه با ۹۸۴ ریز برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان کردستان پیش‌بینی شده است که از روز چهارشنبه با تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که به صورت همزمان با سراسر کشور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری، خدمات پزشکی، کمک‌های مؤمنانه و اردوی راهیان نور از دیگر برنامه‌های اجرایی استان کردستان در هفته دفاع مقدس بوده است.

حسینی به برنامه‌های شاخص این هفته اشاره کرد و گفت: در این هفته همچنین شش هزار و ۵۰۰ جفت کفش، هزار و ۴۵۰ بسته‌ لوازم‌التحریر در قالب کمک‌های مؤمنانه و ۹۵ سری جهیزیه بین نوعروسان استان کردستان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی گفت: رئیس جمهور در این جریان خود شخصا ورود کرده و در تماس تلفنی با خانواده امینی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با آنها، بر پیگیری این پرونده تأکید کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان گفت: در کردستان هم به اتفاق استاندار و مسئولان در مجلس ختم و همچنین منزل مرحومه برای عرض تسلیت حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از این موضوع سوء استفاده کرده و می‌کنند در حالی که حجاب و عفاف یک مسئله دینی بین مسلمانان چه شیعه و چه سنی است، افزود: دشمنان امروز این موضوع را مورد همجه قرار داده اند و تلاش می کنند با موج‌سواری روی این موضوع در کشور آشوب ایجاد کنند که با هوشیاری مردم حقیقتا موفق نشدند.

سردار حسینی، با اشاره به اینکه ما شاهد اتفاقات و تجمعاتی غیر قانونی در سطح استان بودیم، بیان کرد: از مردم استان درخواست داریم با صبر و حوصله روی این موضوع فکر کنند و از تجمع و حضور در این برنامه‌ها خودداری کنند چراکه این خواسته، پرداخته و نظر دشمن است.

وی گفت: در سایه امنیت کسب‌وکار و زندگی جاری است اما ناامنی به کسب وکار مردم لطمه وارد می‌کند و برزندگی مردم فشار و اختلال تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خطاب به پدران و مادران نیز افزود: نوجوانان و جوانان احساساتی در این تجمعات شرکت می‌کنند که هم برای خود مشکل ایجاد می‌کنند و هم مشکلاتی را در سطح جامعه به وجود می‌آورند که تقاضامندیم خانواده‌ها آنان را نصیحت و هدایت کنند.

وی گفت: خانواده مهسا امینی باید صف خود را از دشمنان نظام جدا کنند چراکه در این جریان عمدی در کار نبوده و مسئولان نظام پیگیر این پرونده بوده و هستند.

سردار حسینی افزود: وقایعی که اتفاق افتاد زیبنده مردم فرهنگی استان کردستان نبود چراکه در اربعین شاهد حماسه‌سازی مردم استان کردستان بودیم و این امر موجب ضربه خوردن دشمنان نظام شده بود و در این راستا با جنگ روانی قوی در تلاشند تا انتقام بگیرند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =