شنبه 1 اردیبهشت 1403

مثلث تحریف سخنان مسؤولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد/از شایعه تا واقعیت

رسانه‌های معاند در ادامه جنگ رسانه‌ای خود این بار در کمتر از ۲۴ ساعت به تقطیع و تحریف سخنان 3 مسؤول کشورمان روی آوردند.

مثلث تحریف سخنان مسؤولان در ۲۴ ساعت/ جنگ در فضای مجازی ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ ‌ از شایعه تا واقعیت: در روزهای اخیر رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بیشتر از هر زمان دیگری چهره از نقاب خود انداختند و در قامت شبه‌رسانه‌هایی تلگرامی با بمباران اخباری که صحت و سقم آن‌ها مشخص نبود به جنگ رسانه‌ای با مردم ایران آمدند.

یکی از اصلی‌ترین ترفندهای این جریان، تحریف و تقطیع سخنان مسئولان کشورمان است. در جدیدترین نمونه شبکه‌های معاند به تحریف  بخشی از سخنان رئیس جمهور در دانشگاه الزهرا(س) پرداختند. این رسانه‌ها مدعی شدند آیت‌الله رئیسی خطاب به معترضان و دانشجویان شعر « ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» خوانده است.

14010717000815 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

این درحالی است که مراجعه به اصل فیلم نشان می‌دهند که خطاب وی به دشمنان مردم است.

…دشمنان تصور کردند که می‌توانند در محیط دانشگاه به امیال پلید خود برسند، غافل از اینکه دانشجو و استاد ما بیدار است و آن‌قدر بصیرت دارد که اجازه نمی‌دهد دشمن در این رابطه کوچک‌ترین حرکتی در جهت امیال خود کند، باید به او گفت که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.»»

* فرمانده ارتش

در ادامه دروغگویی های ایران اینترنشنال با سانسور سخنان سرلشکر امیر موسوی علیه آمریکا و صهیونیست‌ها، تلاش کرد مخاطب این سخنان را جوانان ایرانی معرفی کند و بگوی فرمانده ارتش جوانان ایرانی را تهدید کرده است!

14010718000018 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اما مراجعه به متن کامل سخنرانی فرمانده کل ارتش نشان می‌دهد که وی خطابش آمریکا و اسرائیل بوده است. «… روزی خواهد رسید که همه شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و آن روز را به چشم خود خواهید دید…»

*  استاندار تهران

در روزهای گذشته نقل قولی از محسن منصوری استاندار تهران با این عنوان منتشر شد: برای کنترل اغتشاشات زیر ساخت کافی نداریم و دچار کمبودیم.

14010717000041 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

استاندار تهران درباره تقطیع صحبت‍هایش توییت کرد: نیروی انتظامی با کار شبانه روزی و جهادی، برخی کمبودهای احتمالی در حوزه امنیت را جبران می‌کند. حضور اعتقادی و شبانه روی پرسنل فراجا مبین و موید این موضوع است.

14010717000038 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

index - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تکذیب شایعه مسمومیت دانش آموزان در یزد

یزد -اداره کل آموزش و پروش یزد شایعه مسمومیت دانش آموزان یزدی را تکذیب کرد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 14 =