پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لزوم بکارگیری ظرفیت نخبگان برای توسعه همه جانبه بناب

لزوم بکارگیری ظرفیت نخبگان برای توسعه همه جانبه بناب

فرماندار بناب بر لزوم بکارگیری ظرفیت نخبگان برای توسعه همه جانبه این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش اخبار بناب/ شهریار فتحی در جلسه‌ی بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه‌ی متوازن که با حضور جمعی از مسئولان، نخبگان و صاحبان صنایع شهرستان بناب  برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری‌های بزرگی طی سال‌های گذشته در بخش صنعت شهرستان بناب اتفاق افتاده که کوجب توسعه صنعتی این شهرستان شده است اما علی‌رغم توسعه صنعتی، در سایر بخش‌ها توسعه‌ی مناسبی اتفاق نیافتاده است.

وی، هدف از برگزاری رویداد  «بناب؛ چالش‌ها و راهکارهای توسعه متوازن» را استفاده از ظرفیت و پتانسیل تمامی نخبگان و دلسوزان این شهرستان به منظور تهیه سند توسعه متوازن شهرستان عنوان کرد و افزود: این سند باید به گونه‌ای تهیه شود که با تغییرات افراد و اشخاص متوقف نشود و حتی در صورت تغییرات مدیریتی، مدیران و مسئولان شهرستان، خود را ملزم به استفاده از دستاوردهای علمی این سند بدانند.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر ضرورت حمایت از نخبگان بنابی، افزود: یکی از مسائلی که لازم است اهتمام بیشتری نسبت به آن داشته باشیم، حمایت ابتدایی و اولیه از نخبگان در داخل شهرستان است.

به نقل از ایسنا، فتحی ‌حمایت از نخبگان در داخل شهرستان را عاملی برای پیشرفت و ارتقای بعدی آن‌ها دانست و افزود: امیدواریم در سایه وجود روحیه وحدت و همدلی تمامی بنابی‌ها شاهد توسعه پایدار همه جانبه و متوازن شهرستان بناب باشیم.

انتهای پیام/ سردبیر ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =