پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لزوم اقدام عملی مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی

امام جمعه موقت بناب گفت: دولتمردان برای حل مشکلات کشور به‌خصوص حل مشکلات اقتصادی کشورمسوولیت سنگینی برعهده دارند.

لزوم اقدام عملی مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ناصر اصغری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه دولت مردان جدید مسوولیت سختی را برعهده گرفته‌اند؛ اظهار داشت: امیدواریم خداوند دولت جدید را در مسیر خدمت به مردم کمک و همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های خارجی و خائنان داخلی با فشارهای خود مشکلات اقتصادی را بر کشور تحمیل کرده‌اند؛ خاطرنشان کرد: متأسفانه نامحرم‌های داخلی و به علاوه فشارهای خارجی باعث شد مسائل اقتصادی را بر کشور تحمیل کنند و اهدافی که انقلاب و نظام در خصوص مسائل فرهنگی داشت، از آن غافل شوند.

خطیب موقت جمعه شهرستان بناب اضافه کرد: امیدواریم با عنایات خداوندی دوباره قطار انقلاب به ریل خود برگشته و بر ریل انقلاب که همان ریل شهدا و ارزش‌هاست، برگردد!

حجت‌الاسلام اصغری ضمن آرزوی توفیق برای دولت جدید اظهار امیدواری کرد این دولت با قدرت تمام در مسیر انقلاب و آرما‌ن‌های شهدا قدم برداشته و دشمنان را ناامید کنند.

وی در ادامه با عرض تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و بیان گوشه‌هایی از زندگی گهربار آن حضرت از خانواده‌ها  خواست، فرهنگ عفاف و حجاب را در خانواده‌ها و جامعه پیاده کنند.

اصغری، امام جمعه موقت بناب همچنین با توصیه به اینکه خانواده‌ها مسأله محرم و نامحرم را جدی بگیرند؛ تصریح کرد: بحث نامحرم و محرم توصیه بزرگان دین ماست و بر آحاد مسوولان و جامعه فرض است که نگذارند حجاب آسیب ببیند که آن موقع خانواده‌ها به سمت فروپاشی خواهند رفت.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3070(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =