جمعه 10 فروردین 1403

قرار داد 49 طرح فناورانه در مرکز رشد شهرستان بناب

24621 1520358090450 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس مرکز رشد شهرستان بناب از عقد 49 طرح فناوری در قالب مرکز رشد در شهرستان خبرداد و گفت: این طرح ها در زمینه های کامپیوتر، الکترونیک، معماری، کشاورزی و لوازم پزشکی است.

اخبار بناب به نقل از خبرگزاری فارس/محمدعلی مهتدی امروز در جلسه‌ای که با حضور اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، رؤسای دانشگاه‌های شهرستان، فرماندار و نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد، با بیان اینکه مرکز رشد بناب رتبه سوم استان را از نظر تعداد طرح‌ها داراست؛ اظهار داشت: توانستیم بالغ بر 30 میلیارد ریال تسهیلات برای این طرح‌ها از پارک فناوری استان آذربایجان‌شرقی جذب کنیم.

وی از برگزاری جشنواره رویش از سوی مرکز رشد بناب بصورت مجازی خبر داد و افزود: ارتباط بسیار نزدیکی با صنایع مختلف استان بویژه مراکز فولاد بناب داریم.

رئیس مرکز رشد شهرستان بناب همچنین با اشاره به مشکل فضای فیزیکی برای ادامه توسعه فعالیت مراکز رشد در شهرستان اظهار کرد: 200 مترمربع فضای موجود پاسخگوی حضور و فعالیت 49 شرکت را ندارد و در صورت تأمین فضای مناسب و امکانات ساختمانی می توانیم با گسترش فعالیت ها 50 شرکت دیگر را نیز مستقر کنیم.

برپایه این گزارش، در ادامه این جلسه قائم مقام معاونت توسعه فناوری و رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و هیأت همراه در معیت مسئولان شهرستان از امکانات و فضاهای موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و دانشگاه بناب بازدید کردند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=1803(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =